Online marketing op donderdag

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×
‘Online marketing op donderdag’ was een succesvolle reeks van zeven openbare gastcolleges op Windesheim over de laatste ontwikkelingen in online marketing. Elk van de 7 colleges behandelt een specifiek online marketing thema.
Elk college start eerst met een uitleg van de theorie van het online thema door part time docent Bouke Vlierhuis gevolgd door een illustratie van het thema aan de hand van praktijk toepassingen door online marketing professionals.
Bijgaand de video registraties en presentaties van elke week.

Week 1 Intro en basics

Bouke Vlierhuis

Bouke Vlierhuis

Week 1 intro en basics

Week 1: Het belang van goede content 

Xaviera Ringeling

Xaviera Ringeling (Managing partner ContentChefs)

Week 1 Het belang van goede content

Klik hier voor de bijbehorende PowerPoint of PDF.

Week 2: Online luisteren

Luc van Dijk

Luc van Dijk (Managing partner Aeron Advies )

Week 2 online luisterenKlik hier voor de bijbehorende PowerPoint of PDF.

week 3: SEO in de praktijk

Kevin Verleg

Kevin Verleg (Partner ORDRD)

week 3 SEO in de praktijkKlik hier voor de bijbehorende PowerPoint of PDF.

Week 4: Online campaigns

Luc van Dijk

Luc van Dijk (Managing partner Aeron Advies)

Week 4 Online campaignsKlik hier voor de bijbehorende PowerPoint of PDF.

Week 5: Conversie

Marlies Wilms Floet

Marlies Wilms Floet (CRO Consultant Nieuwe Zaak)

Week 5 ConversieKlik hier voor de bijbehorende PowerPoint of PDF.

Week 6: Analytics en ROI 

Niels Arts

Niels Arts (online marketeer)

Week 6 Analytics en ROI

Klik hier voor de bijbehorende PowerPoint of PDF.

Week 7: Database en e-mailmarketing

Tarek van der Linde

Tarek van der Linde  (Partner Growing Minds)

Week 7 Database en e-mailmarketing

Klik hier voor de bijbehorende PowerPoint of PDF.

Sander Janssens

Sander Janssens

Sander Janssens heeft 7 artikelen geschreven.

Sander Janssens is marketing docent aan de Hogeschool Windesheim Zwolle. Ik heb een brede interesse op het gebied van marketing, met een voorkeur voor branding, marketing communicatie, online marketing en de marketingstrategische aspecten. De behoeften van de consument zijn het vertrekpunt van elke marketeer. Het marketingvak wordt internationaler en duurzaamheid gaat een steeds belangrijker rol spelen. Regelmatig treedt hij op als gast docent marketing bij buitenlandse partner universiteiten.

(0/5)0
0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Email -- 0 Flares ×

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *